ODTÜ MİMARLIK FAKÜLTESİ DERGİSİ 11-20 CİLTLER KONU DİZİNİ |
ABD | (19/1-2) 5-29 |
açık hava müzeleri | (19/1-2) 71-82 |
ahşap yapı tekniği | (20/1-2) 57-76 |
ahşap yığma tekniği | (19/1-2) 71-82 |
algı | (18/1-2) 63-72 |
Anadolu Selçuklu mimarlığı | (11/1-2) 41-55; (13/1-2) 53-65 |
anayasa | (12/1-2) 5-16 |
anıtsal mimarlık | (20/1-2) 5-27 |
Ankara | (11/1-2) 21-39 |
apartman yapıları | (11/1-2) 73-88 |
Art Nouveau | (14/1-2) 59-70 |
Atina Sözleşmesi | (18/1-2) 25-36 |
Beaux-Arts | (20/1-2) 5-27 |
biçimsel-bağlamsal analiz | (19/1-2) 31-43 |
‘bilgili toplumlar’ | (13/1-2) 5-15 |
bilgisayar destekli tasarım (CAD) | (15/1-2) 5-16 |
Birinci Ulusal Mimarlık | (20/1-2) 29-55 |
cami | (13/1-2) 17-30; (13/1-2) 53-65 |
cephe koruma | (20/1-2) 77-92 |
çağdaşlaşma | (16/1-2) 13-30 |
çeper ülke | (18/1-2) 63-72 |
çevre | (17/1-2) 43-52; (18/1-2) 37-61 (18/1-2) 63-72 |
çevre denetimi | (19/1-2) 5-29 |
çevre değerlendirme yöntemi | (19/1-2) 57-70 |
çevre estetiği | (15/1-2) 17-36 |
çevre hukuku | (15/1-2) 17-36 |
çevre kalitesi | (18/1-2) 37-61; (19/1-2) 57-70 |
çevre mevzuatı | (19/1-2) 5-29 |
çevre planlama | (18/1-2) 37-61 |
çevresel tasarım | (17/1-2) 25-42 |
çift eksenli eyvanlı avlu | (11/1-2) 5-19 |
dekoratif sanatlar | (13/1-2) 17-30 |
deprem | (20/1-2) 57-76 |
devlet | (19/1-2) 31-43 |
disiplinlerarası tasarım eğitimi | (12/1-2) 61-76 |
Divriği | (11/1-2) 41-55 |
doğa | (17/1-2) 43-52 |
doğa koruma | (18/1-2) 37-61 |
doğal çevre | (19/1-2) 71-82 |
Doğu Karadeniz bölgesi | (19/1-2) 71-82 |
doğu resim sanatı | (17/1-2) 15-24 |
emperyalist gelenek | (20/1-2) 5-27 |
endüstri ürünleri tasarımı | (12/1-2) 49-60; (13/1-2) 31-51 |
endüstri ürünleri | (13/1-2) 67-76 |
ergonomi | (13/1-2) 67-76 |
erken Cumhuriyet dönemi | (16/1-2) 59-97; (17/1-2) 75-97 |
Eryaman Toplu Konutlar Alanı Projesi | (19/1-2) 57-70 |
estetik | (15/1-2) 17-36; (18/1-2) 63-72 |
estetik kuramları | (15/1-2) 17-36 |
eşitsiz gelişme | (18/1-2) 91-102 |
etik | (14/1-2) 39-58 |
ev | (14/1-2) 23-38 |
ev kazaları | (12/1-2) 49-60 |
eyvan | (11/1-2) 5-19 |
fabrika yerleşimleri | (20/1-2) 29-55 |
firma içi tasarım hizmetleri | (15/1-2) 75-90 |
fotoğraf | (14/1-2) 11-22 |
gecekondu | (11/1-2) 21-39 |
geleneksel konut mimarisi | (11/1-2) 73-88 |
gelenekselcilik | (18/1-2) 5-23 |
göç | (11/1-2) 21-39 |
Gölyaka | (20/1-2) 57-76 |
görüntülendirme yöntemleri | (17/1-2) 15-24 |
güzel sanatlar | (14/1-2) 11-22 |
halk mimarisi | (19/1-2) 71-82 |
hegemonya | (17/1-2) 25-42 |
Henri Prost | (16/1-2) 13-30 |
İbn-i İlyas | (13/1-2) 17-30 |
ideoloji | (16/1-2) 13-30; (17/1-2) 25-42 (19/1-2) 31-43 |
iletişimsel eylem | (14/1-2) 39-58 |
imar hukuku | (12/1-2) 5-16 |
imar planlaması | (17/1-2) 53-73 |
imar planı değişikliği | (17/1-2) 53-73 |
İslam resim sanatı | (16/1-2) 45-57 |
İstanbul | (15/1-2) 53-74 |
işçi konutu | (20/1-2) 29-55 |
işlevsel ayrıştırma | (18/1-2) 25-36 |
İzmir | (16/1-2) 13-30 |
kabuk | (18/1-2) 63-72 |
kamu ve özel mekanlar | (16/1-2) 31-44 |
kamusal mekan | (18/1-2) 25-36 |
kalkınma politikası | (14/1-2) 39-58 |
kalkınma stratejileri | (13/1-2) 31-51 |
Károly Kós | (14/1-2) 59-70 |
kent yapısı | (15/1-2) 53-74; (18/1-2) 73-90 |
kentsel kimlik | (11/1-2) 73-88 |
kentsel tasarım | (12/1-2) 61-76; (18/1-2) 73-90 (18/1-2) 25-36 |
kervansaray | (11/1-2) 41-55 |
Kıbrıs | (19/1-2) 45-56 |
kırsal yerleşimler | (19/1-2) 45-56 |
kimlik | (18/1-2) 63-72 |
Kongo | (20/1-2) 5-27 |
konut | (11/1-2) 21-39; (14/1-2) 39-5 (16/1-2) 31-44 |
konut değerlendirme | (19/1-2) 57-70 |
konut kooperatifi | (14/1-2) 39-58 |
konut mülkiyeti | (14/1-2) 39-58 |
konut sosyolojisi | (14/1-2) 39-58 |
konut tipleri | (20/1-2) 29-55 |
konut tipolojisi | (18/1-2) 73-90; (20/1-2) 29-55 |
konut yerleşim planları | (16/1-2) 31-44 |
‘koridor sokak’ | (18/1-2) 25-36 |
koruma | (13/1-2) 5-15 |
korumada disiplinlerarası işbirliği | (20/1-2) 77-92 |
korumanın kurumlaşması | (16/1-2) 59-97; (17/1-2) 75-97 |
kozmoloji ve mimarlık | (11/1-2) 5-19 |
külliye | (15/1-2) 37-51 |
kültür | (13/1-2) 5-15 |
kültürel direniş | (17/1-2) 25-42 |
kültürel kimlik | (11/1-2) 73-88 |
kültürel miras | (13/1-2) 5-15 |
Norveç | (19/1-2) 71-82 |
kültür-form ve mekan tipleri | (18/1-2) 73-90 |
Le Corbusier | (16/1-2) 13-30; (18/1-2) 25-36 |
limit | (18/1-2) 63-72 |
‘loft’ | (19/1-2) 71-82 |
Loos | (14/1-2) 23-38 |
Louis Althusser | (17/1-2) 5-13 |
Lowry modeli | (15/1-2) 53-74 |
‘Ma’ | (18/1-2) 63-72 |
Macar mimarlığı | (14/1-2) 59-70 |
matematik tarihi | (11/1-2) 57-71 |
medrese | (13/1-2) 53-65 |
mekan kuramı | (18/1-2) 91-102 |
mekanın yeniden üretimi | (18/1-2) 91-102 |
mimarlık kültürü | (20/1-2) 57-76 |
Mengücek | (11/1-2) 41-55 |
Mısır Memluk dönemi | (13/1-2) 17-30 |
millet inşası | (19/1-2) 31-43 |
milli mimarlık | (19/1-2) 31-43 |
milliyetçilik | (19/1-2) 31-43 |
Mimar Sinan | (13/1-2) 17-30; (15/1-2) 37-51 |
mimari koruma | (20/1-2) 77-92 |
mimari miras | (20/1-2) 57-76 |
mimari tasarım | (12/1-2) 61-76 |
mimari yorum | (18/1-2) 5-23 |
mimarlık eğitimi | (15/1-2) 5-16 |
mimarlık eleştirisi | (14/1-2) 71-84 |
mimarlık tarihi | (11/1-2) 5-19; (11/1-2) 57-71; (13/1-2) 17-30; (13/1-2) 53-65; (14/1-2) 59-70; (15/1-2) 37-51; (16/1-2) 59-97; (17/1-2) 75-97 (18/1-2) 5-23 |
mimarlık terminolojisi | (13/1-2) 53-65 |
mimarlık ürünleri | (12/1-2) 17-36 |
minyatür | (16/1-2) 45-57; (17/1-2) 15-24 |
mit | (17/1-2) 25-42 |
modern dönem kent planlaması | (16/1-2) 13-30 |
modernizm | (11/1-2) 73-88; (18/1-2) 5-23 |
mukarnas | (11/1-2) 57-71 |
mücavir alan | (12/1-2) 5-16 |
müelliflik | (12/1-2) 17-36 |
mülkiyet hakkı | (12/1-2) 17-36 |
nesnellik-öznellik | (15/1-2) 17-36 |
oblik çizim | (17/1-2) 15-24 |
Osmanlı mimarlığı | (13/1-2) 17-30; (15/1-2) 37-51 |
perspektif | (16/1-2) 45-57 |
peyzaj | (18/1-2) 63-72 |
peyzaj sanatı | (17/1-2) 43-52 |
plan tipolojisi | (11/1-2) 41-55 |
planlama hukuku | (17/1-2) 53-73 |
planlama kuramı | (12/1-2) 37-47 |
planlama yasa ve yönetmelikleri | (19/1-2) 5-29 |
postmodernizm | (14/1-2) 71-84 |
psikanaliz | (17/1-2) 5-13 |
raslantısallık | (18/1-2) 91-102 |
Rasyonalizm | (14/1-2) 23-38 |
Raumplan | (14/1-2) 23-38 |
René Danger | (16/1-2) 13-30 |
resim sanatı | (16/1-2) 45-57 |
resimde mekan | (16/1-2) 45-57 |
Rejyonalizm | (18/1-2) 5-23 |
sanayi yer seçimi | (15/1-2) 53-74 |
serander | (19/1-2) 71-82 |
sürdürülebilirlik | (18/1-2) 37-61 |
sınıflama | (13/1-2) 53-65; (14/1-2) 11-22 |
sınır | (18/1-2) 63-72 |
sınırlar | (16/1-2) 31-44 |
Sıvas Buruciye Medresesi | (11/1-2) 57-71 |
Singapur | (18/1-2) 37-61 |
siyaset ve mimarlık | (20/1-2) 5-27 |
‘sokağa dönüş’ | (18/1-2) 25-36 |
‘sokak’ | (18/1-2) 25-36 |
sosyal değişim | (17/1-2) 25-42 |
sosyal konut | (19/1-2) 57-70 |
Sömürge Mimarisi | (20/1-2) 5-27 |
Şam | (15/1-2) 37-51 |
taksonomi | (14/1-2) 11-22 |
tarih yazımı | (17/1-2) 5-13 |
tarihi bilgi | (17/1-2) 5-13 |
tarihi eserlerin korunması | (16/1-2) 59-97; (17/1-2) 75-97 (20/1-2) 77-92 |
tarihsel nedensellik | (17/1-2) 5-13 |
tasarım | (13/1-2) 67-76 |
tasarım danışmanlık hizmetleri | (15/1-2) 75-90 |
tasarım eğitimi | (12/1-2) 61-76; (13/1-2) 67-76; (13/1-2) 31-51 |
Team X | (18/1-2) 25-36 |
teknoloji transferi | (15/1-2) 75-90 |
telif hakları | (12/1-2) 17-36 |
temsiliyet sorunu | (20/1-2) 5-27 |
tipoloji | (14/1-2) 11-22 |
toplu konut | (19/1-2) 57-70 |
toplumsal bağlam | (16/1-2) 31-44 |
toplumsal yargı | (15/1-2) 17-36 |
tüketicinin korunması | (12/1-2) 49-60 |
türbe | (13/1-2) 53-65 |
Türkiye’de kalkınma | (13/1-2) 31-51 |
ulaşım planlaması | (15/1-2) 53-74 |
Ulusal Romantizm | (14/1-2) 59-70 |
uzlaşımsal öznellik | (15/1-2) 17-36 |
ürün güvenliği | (12/1-2) 49-60 |
ütopya | (12/1-2) 37-47 |
ütopyacı planlama | (12/1-2) 37-47 |
yapı bileşenleri | (19/1-2) 57-70 |
yapı görüntülendirme | (17/1-2) 15-24 |
yapı kalitesi | (19/1-2) 57-70 |
yapı kültürü | (20/1-2) 57-76 |
yapı performansı | (19/1-2) 57-70 |
yeni sanayileşen ülkeler | (15/1-2) 75-90 |
yeniden yerleşim | (19/1-2) 45-56 |
yer | (19/1-2) 45-56 |
yöresel mimarlık | (14/1-2) 59-70 |
| |